Weet iemand een drankje dat smaaktals Yakult maar dan in een grote fles?

Yakult is een heerlijk drankje, maar het is alleen verkrijgbaar in kleine flesjes en het is duur. Weet iemand een drankje dat hetzelfde smaakt of erop lijkt? Maar dan in een grotere fles.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken
6.3K

Antwoorden (2)

Mona Puur Yomild Drink Naturel smaakt hetzelfde.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zover ik weet is het er alleen in kleine flesjes.
Het is dan ook geen frisdrank die je in grote glazen moet drinken. Ik denk dat dan je darmen van slag raken, omdat het een dosis ( goede) bacteriën bevat die met name hierop werken. Eer de grote fles leeg zou zijn. is de werking van de bacteriën ook al verminderd.
amc