Hoe lang duurt het om een fles te brouwen en te vullen?

Van het begin van brouwen. vergisten, lageren enz. tot in de fles.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Dranken
1.5K

Antwoorden (3)

Als je zelf bier wil brouwen moet je eens op onderstaande link kijken. Daar staat precies hoe het in zijn werk gaat. Het kost wel even wat tijd voor je uiteindelijk je biertje hebt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij grote industriële brouwerijen duurt het een paar dagen. Vooral het kiemen van de mout duurt even...

Toegevoegd na 34 seconden:
dan heb ik het over pils...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een week of 4 gisten in een grote fles, daarna 7 weken in de fles ......

bier dan !

je kan bij een goede slijterij bier paketen kopen ..
en ook alle uitleg !

succes !