Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wordt er tegenwoordig nog Buisman gebruikt?het werd vroeger als extra toegevoegd bij het koffie zetten.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Dranken
4.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ja, hoor, ik ben ook nog van de ouderwetse pruttelkoffie - mét een klein schepje Buisman. En alle Senseo- en andere moderne koffiewonderzetters-per-kop-drinkers vinden m'n bakkie nog steeds ouderwets lekker, vooral ook omdat mijn hele huisje naar koffie geurt als je binnenkomt (schijnt bij kop-zetters veel minder te zijn (?))
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Klopt,de geur van ouderwetse koffie in de huizen mis je tegenwoordig.

Andere antwoorden (3)

Ja, je kan het nog kopen. Zeker op industriele schaal wordt het nog gebruikt als smaakverbeteraar. Het is echter ooit geintroduceerd in een tijd dat de koffie van mindere kwaliteit was. Misschien leuk om het weer in je Senseo te gooien.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vijf jaar geleden zei Buisman over hun eigen produkt:

"Toch wordt ook Buisman Aroma nog veel gebruikt. Veel mensen kunnen de lekkere, pittige en volle koffiesmaak die de koffie dankzij Buisman Aroma krijgt niet missen."
(Lees meer...)
14 jaar geleden
Ik gebruik een mespuntje Buisman bij mijn filterkoffie, is misschien een gewoonte die ik van mijn moeder overgenomen heb. Dus ik doe heel lang met zo'n potje.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding