Is yogurt drinken goed of slecht voor het slapen gaan?

Of maakt het in feiten niks uit?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Dranken
2.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan beter niks eten voor het slapen gaan. Gun je lijf de rust!

Antwoorden (3)

Lijkt mij niks mis mee, sommigen drinken warme melk voor ze naar bed gaan. Als jij lekker slaapt na een glas yoghurt, gewoon doen
13 jaar geleden
Dat blijkt wel goed te zijn voor je nachtrust. Want in yoghurt zit een stofje dat een rol speelt bij de aanmaak van serotonine. Serotonine zorgt ervoor dat je beter slaapt, minder angstig bent, en een beter humeur krijgt. Dus geniet er maar lekker van!
Amadea
13 jaar geleden
Maakt niks uit hoor ik doe dat ook vaak of iets anders ze zeggen vaak '' mensen kunnen niet slapen met een lege maag.