Bestaat milkshake uit een pak nog steeds?

Vroeger kon je in de supermarkt milshake in een pak kopen, ik vond dit altijd heel erg lekker. Je had in ieder geval aarbei en vanille smaak, is er tegenwoordig een vergelijkbaar product ergens te koop?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Dranken
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
shake 20 seconds. die dronk ik altijd.

Het beste antwoord

Ja bij de aldi heb je van die bekertje vanille aardbei of chcolade het is geen pak
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

me oma bracht het eens 2dagen geledan mee, vergeten van waar maar als ik het weet vertel ik het meteen.

Toegevoegd na 21 seconden:
het bestaat dus nog wel*
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij de aldi heb je die in kleine bekertjes maar ik vind het echt vies.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Campina heeft heerlijke fruitmelk! (banaan en aardbei) Ik koop ze regelmatig en heeft echt die milkshake smaak :D