Hoe smaakt Jägermeister, waar is de smaak mee te vergelijken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Dranken
13.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat is er mis met de gv app(zie je foto)

Het beste antwoord

Het smaakt een beetje naar een ouderwets hoestdrankje, sterker van smaak maar stukken minder zoet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Het smaakt als het minder goede alternatief voor beerenburg... Drink het in ieder geval koud. Lauwe Jägermeister is echt smerig!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee hoor, lauwe is ook heel erg lekker. Maakt mij niet uit koud of lauw/warm, heerlijk!
Het is een kruidenbitter: sterke alcohol en kruidig.
Het lijkt op "Hexengeist", ook een kruidenbitter, maar voor zover ik weet niet in Nederland verkrijgbaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is kruidig maar ook wat zoet,het lijkt op schipperbitter.

Het is lekker als je het koud hebt of verkouden bent.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De smaak van het kruidendrankje (56 verschillende kruiden) Jagermeister wordt minder sterk als je het goed gekoeld houd. Je kan het ook altijd mixen mocht je de smaak te sterk vinden.

Het is een goede aanrader met cocacola ;)