Waar kan ik wijnen vergelijken op smaak?

Is er een site die wijnen beschrijft qua smaak/prijs en dergelijke?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Dranken

Het beste antwoord

http://wijn.nl/site/wetenswaardigheden_over_wijn/index.php

Op deze site staat een redelijk uitgebreide lijst van de meest gangbare druivenrassen.

Wat erg leuk is, een wijnproeverij te doen, bij een wijnlokaal, of zelf met meerdere personen wat wijn te kopen die je lekker lijkt en vervolgens van elkaar te proeven. Stukje brood en een kaasplank erbij, dat is echt genieten!

Ik heb zelf een ouderwetse encyclopedie van druivenrassen, en dit vindt ik fijner werken dan een site. Toch iets overzichtelijker naar mijn mening.

Proost!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Probeer het eens op deze site:
Wijn vinden. Zoek, vind en vergelijk duizenden wijnen uit bijna alle landen uit verschillende online wijnwinkels! Uitgebreid vinden; Snel vinden ...

www.wijnenvergelijken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De smaak van wijnen is geheel persoonlijk, je kunt best afgaan op het oordeel van bekende oenologen, maar bij het proeven een geheel andere mening hebben.