Bij welke winkels in Nederland kan ik Arizona Green Tea kopen? (In van die mooie flesjes).

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Dranken
2.4K

Het beste antwoord

De Makro verkoopt deze flesjes (wel pasje nodig) en ook de Toko Centraal in Utrecht in flesjes van 473 ml en 583 ml daar zijn ze respectievelijk 1,95 en 2,40. Bij de Albert Heijn XL in Ede hebben ze blikjes van 583 green tea lemon en green tea met ginseng en honing voor 85 cent per blikje

Verder heb ik het gezien bij de Makro in Duiven en zou het ook te koop moeten zijn bij Toko Oriental in Arnhem (tenminste die keten had het wel in Maastricht en Utrecht in verschillende smaken).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ik heb ze bij de plus in tilburg gezien, dus mischien dat meer plus filialen ze verkopen? I love it! Maar kan ze ook nooit vinden, en ze zijn er duur hier!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk bij een toko.
http://tokowijzer.nl/2009/11/27/arizona-green-tea/

Een Japanse winkel.
Of ander internationale winkels.
En op schiphol bijvoorbeeld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vomar verkoopt de mooie flesjes. Winkelcentrum Broekerveiling, Broek op Langedijk ( vlakbij Alkmaar )
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de oriëntal of de xotus in Den Haag
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
AH XL in Purmerend en op schiphol plaza in de supermarkt