waar staat "Coca" voor??

is Coca een afkorting voor iets?? zo ja wat is het dan?? of iets anders...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Dranken
1.9K

Het beste antwoord

Dat is een verwijzing naar de cocabladeren die origineel in het recept thuis hoorden, zie bron....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

coca is van coca cola zie ook deze link http://nl.wikipedia.org/wiki/Coca-Cola
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor cocaïne, vroeger was dat n.l. een bestanddeel van Coca Cola.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee er zat geen cocaïne in cola.
Wel cocabladeren, waar cocaïne van gemaakt kan worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En , Bamischijf,wat bevatte dat aftreksel van de coca bladeren?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er heeft,als we toch spijkers op laag water zoeken, nooit ook maar één cocablad in de coca cola gezeten.
er bestaan verschillende definities maar ze komen vrijwel allemaal uit op de coca plant uit zuid amerika, zie de link