ze zeggen dat prik drinken slegt voor je is waarom ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Dranken
1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat het prikt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tja,Freestyler hè!

Antwoorden (4)

Het is slecht voor je gebit vanwege de vele suiker die erin zit. Bovendien kun je er dik van worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat deze bron super interessant voor jou is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de prik zelf is niet ongezond, de drank waar het in zit wel (cola, sinas, 7up)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die frisdranken hebben inderdaad vaak een lage Ph-waarde (zuurgraad), waardoor je last kunt krijgen van tanderosie. Met een rietje drinken helpt al een klein beetje, omdat het zuur dan minder in contact komt met je tanden. Verder zit er inderdaad veel suiker in, af en toe eens een glaasje kan echt geen kwaad, maar het is niet de bedoeling het achter elkaar weg te drinken. En door het koolzuur kun je last krijgen van je maag.