waar kan ik nog dr foots kopen

ik ben opzoek naar het lekkerste drankje ooit, maar ik vind hem nergens! waar kan ik dr. foots nog kopen of hebben ze het compleet uit het sortiment genomen.

Weet jij het antwoord?

/2500

Jumbo, in Brabant hebben ze het iig. Toegevoegd na 39 seconden: Wij halen geregeld een tray blikjes dr foots.

Alle grotere Jumbo supermarkten voor de rest kan ik het nergens vinden. Toegevoegd na 6 dagen: Heb de jumbo gemaild... Geachte Heer/Mevrouw, Dit is een automatisch gegenereerd bericht. U had de volgende vraag gesteld: Verkoopt Jumbo supermakten nog Dr.Foots frisdrank ? Waarbij wij het volgende antwoord hebben gegeven: Geachte meneer (mijn naam;)), Hartelijk dank voor uw vraag. Jumbo supermarkten heeft de Dr. Foots frisdrank in het assortiment. Vraagt u ernaar in de winkel en één van mijn collega''s helpt u verder. Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Jumbo consumentenservice De Jumbo heeft het dus zeker !

Ook deze vraag is al eens gesteld en hier zijn de antwoorden: http://www.goeievraag.nl/vraag/dr-foots-enige-dol-lijkt.90789

dr.foots is imitatie dr.pepper. Maar iig is het te koop in het zuiden des lands in alle Jumbo supermarkten

de jumbo en de c1000 in helmond hebben dr foots in de winkel. koop altijd dr foots bij de jumbo. E 0,85 per 1 1/2 liter

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100