Kan je baileys met sinas/fanta drinken Snel antwoord nodig Wat moet je doen als je het wel heb gedaan?

Weet jij het antwoord?

/2500

Bailey's bevat behalve whiskey ook room, en sinas met room lijkt me nou niet bepaald een lekkere combinatie. Dus ik zou het niet doen.

Ja dat kan! Niks aan de hand!!!! Geen paniek als het niet goed voor je was had er wel een waarschuwing op de fles baileys gestaan!!!!!!!! Of was het uit de handel genomen.... Proost Toegevoegd na 2 minuten: Maar lekker is het niet! En het ziet er ook heel vies uit... Heb mensen weleens zien kotsen van het idee alleen al!

Don't panic! Er gebeurt niks. Mocht er iets gebeuren dan is dat met tonic en baileys, en dan nog is je maagzuur sterker dan dat.

Het al niet ontploffen. Maar het is echt niet lekker! Ik heb het zelf eens geprobeerd

Je hoeft helemaal niets te doen; het is nl. een broodjeaapverhaal. Lees het maar op deze site; http://nl.wikipedia.org/wiki/Broodjeaapverhaal#Stoffen.2C_voedsel. Geen paniek dus.

Ja hoor, niets aan de hand. En ook als je baileys combineert met cola, sprite, bitter lemon of tonic is er niets aan de hand. Dit is een heel hardnekkig broodje aap, maar ook niet meer dan dat: een broodje aap.

Als er een combinatie zou zijn die niet met baileys gedronken mocht worden, dan zou baileys niet eens legaal te verkrijgen zijn..

Ja, dat kan. Het kan wel gaan schiften (room met zuur) en dat ziet er niet lekker uit. Maar kwaad kan het niet. Als je het hebt gedronken, hoef je dus verder niets te doen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100