Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als het vriest, kan je dan wel een krat bier of blikjes op balkon laten staan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Dranken
14.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

haal ze maar binnen, want dit kan bevriezen en als dit gebeurd is dan smaakt het echt niet meer lekker, brrrr.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

ik zou het niet doen
een flesje kan kapot vriezen
en je bier is niet meer lekker nadat het bevroren is geweest
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die bevriezen ook. Waardoor de flesjes kapot vriezen. Blikjes zou ik ook niet doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat kan wel natuurlijk, maar je krijgt dan wel bier dat bevroren is geweest en dat wil nog weleens smaakverlies geven. Niet doen dus.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja,dat kan.
als het heel hard vriest kan het ook,er bestaat dan wel de kans dat het bevriest en eventueel het glas stuk gaat.zelfs het blik kan dan openbarsten.maar het kan.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Ik zou het in geen geval doen. Wegens verlies aan smaak ,statiegeld en bier.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het maar enkele graden vriest zal het bier niet zo gauw bevriezen, bovendien is het op een balkon vaak een of twee graden warmer dan verder bij de woning vandaan.
Anders wordt het als het tien of meer graden gaat vriezen en je laat het bier er langer dan enkele uren staan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt bier tot min 2 graden buiten laten (vanwege de alcohol die erin zit). Wordt het kouder, dan moet het naar binnen, anders gaat het dopje los en gaat het lekken.
Blikjes (frisdrank neem ik aan) kunnen buiten blijven tot 0 graden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding