Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik voor een paar euro een koffiepadhouder kopen waarmee ik verse koffie kan zetten?

Hetzelfde idee als een bakkie senseo, maar dan de padhouder kan vullen met versgemalen bonen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Dranken
3.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Melita heeft navulbare koffiepads .
Zoals hierboven vermeld zijn deze onderandere te koop bij Blokker , maar ook Marskramer heeft ze.
Ze zijn van zwart kunststof met hele fijne kunststof filter , deze vul je met koffie , het klepje dicht doen en in de koffiepadhouder van 2 kopjes leggen , maar drukken op 1 kopje knop
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

ik zou denken dat een koffiefilter aan de wensen voldoet, kun je versgemalen bonen in doen en lekkere koffie zetten
(Lees meer...)
13 jaar geleden
U kunt deze kopen bij Blokker.

De pads goed afvullen anders raakt het gaatje verstopt
van de padhouder waar u de andere vulbare padhouder in past.
(Lees meer...)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De kringloopwinkel heeft vaak van die duo-koffieapparaatjes met 2 kopje erbij, Die hebben een houdbaar filter. Moet je alleen legen en afwassen. Je kan er gemalen bonenkoffie in doen. Ik heb zo'n apparaatje gekocht voor €3,50 en leeg er nu ook mijn koffiepads in door ze open te scheuren en uit te schudden. Uitstekende koffie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
duur bakkie koffie!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tja maar die pads moeten toch op en het blijft hetzelfde of je ze nu in de senseo gebruikt of in het duo apparaat. Kan jij het goedkoper dan met die pads?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja, met gewone snelfiltermaling koffie.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding