Waar kan ik voor een paar euro een koffiepadhouder kopen waarmee ik verse koffie kan zetten?

Hetzelfde idee als een bakkie senseo, maar dan de padhouder kan vullen met versgemalen bonen.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Melita heeft navulbare koffiepads . Zoals hierboven vermeld zijn deze onderandere te koop bij Blokker , maar ook Marskramer heeft ze. Ze zijn van zwart kunststof met hele fijne kunststof filter , deze vul je met koffie , het klepje dicht doen en in de koffiepadhouder van 2 kopjes leggen , maar drukken op 1 kopje knop

ik zou denken dat een koffiefilter aan de wensen voldoet, kun je versgemalen bonen in doen en lekkere koffie zetten

U kunt deze kopen bij Blokker. De pads goed afvullen anders raakt het gaatje verstopt van de padhouder waar u de andere vulbare padhouder in past.

Bronnen:
Ervaring.

De kringloopwinkel heeft vaak van die duo-koffieapparaatjes met 2 kopje erbij, Die hebben een houdbaar filter. Moet je alleen legen en afwassen. Je kan er gemalen bonenkoffie in doen. Ik heb zo'n apparaatje gekocht voor €3,50 en leeg er nu ook mijn koffiepads in door ze open te scheuren en uit te schudden. Uitstekende koffie.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100