Wie heeft oplossing voor dit senseo probleem

Onze senseo is de 3e in 7 jr tijd. De vorige na 3 jr weg gedaan omdat hij haagse bakjes ging geven en na herhaaldelijk schoon spoelen het niet oploste.
Nu hebben we deze zo'n half jaar en op advies elke 2 maand schoongemaakt met dat spul van senseo.
Maar... bij het zetten van 2 kopjes komt het kopje nog niet eens half vol...
Padhouders schoongemaakt etc.
Ook met gewoon azijn schoongemaakt.
Met 1 kopjepadhouder geen punt. Dan is het een vol bakkie

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Dranken

Het beste antwoord

Lijkt me dat de padhouder niet schoon is.

Laat het eens lopen voor 2 kopjes met een 1-padhouder. Heb je dan ook halve kopjes ? Als dat zo is dan heb je een probleem qua dosering. Is dit steeds zo geweest ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
scheelt toch weer in de kosten.
sensop machine vs. padhouder. misschien dat je de padhouder open krijgt of met een naaldje te oogjes kan proper maken ?

Andere antwoorden (6)

Dan is de beste oplossing om ieder kopje apart te zetten!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat probleem heb ik ook met dat apparaat. Met mijn oude en ook met mijn nieuwe.
De oplossing is om altijd maar een kopje tegelijk te zetten. Geen Haagse bakjes, en sterkere koffie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ontkalken met dat groene spul van melitta. Is hij weer als nieuw.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dan zit het oogje van het padhoudertje verstopt.
hou hem eens tegen het licht aan en kan je geen piepkleingaatje zien, dan schoon krabben en hij zet weer volop koffie.
zeker weten. succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb echt de oplossing voor halve kopjes senseo koffie, als je het apparaat ontkalkt leg dan ook de koffiepadhouders een uurtje in de azijn en je krijgt weer volle senseo koppen. Het werkt echt en is de moeite waard.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De beste oplossing anders is er niet; echt 1 kopje per keer dat ding van mij doet dat ook al jaren. Echt alles geprobeerd en niets helpt.