Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoeveel geld krijgt Joran van der Sloot voor een intervieuw zoals dat de afgelopen dagen verscheen in de media?

Ik had het vandaag met mijn vader over Joran, en over hoeveel geld hij zal krijgen voor het interview dat hij onlangs gaf. Mijn vader noemde een torenhoog bedrag, ik kon dat niet geloven. Daarom vraag ik het hier.
Misschien kan iemand meer helderheid verschaffen.

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
892
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Interview zonder U natuurlijk!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goeie Vraag +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
thnx :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
die jongen is aandachtziek
dat daar zoveel tijd en geld aan word besteed is mij nog steeds niet duidelijk
laat hem rotten waar die zit en anders moet hij de bewakers maar geld vragen voor de engelse lessen die die geeft
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
da's beter:p
idd waar wat je zegt:p

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Reken maar dat RTL en de Telegraaf wel bereid waren, om flink te betalen. Joran is altijd goed voor goede kijkcijfers/losse verkoop krant. Bovendien is de uitzending goede promotie voor het nieuwe boek van John vd Heuvel en Bert Huisjes.
(Lees meer...)
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Een paar weken geleden hoorde ik bij de ingelaste uitzending van SBS6 dat Joran van der Sloot minstens 1 miljoen euro vroeg voor het allereerste interview.

Nou verwacht ik dat RTL wel wat heeft kunnen afdingen, maar reken maar op zo'n torenhoog bedrag.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe hoog het bedrag was, zal wel nooit bekend worden, maar Joran kennende heel veel.
Elke cent aan hem geven is in ieder geval TEVEEL, helaas trappen daar nog steeds mensen in!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoor net bij RTL boulevard dat hij er niets voor gekregen heeft.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe hoog het bedrag is, maakt niet zo veel uit.
Hij zit voorlopig (en waarschijnlijk voor altijd) achter het horretje en kan dus niets met z'n poen doen, behalve shag kopen in de bajes en daar betaalt ie natuurlijk de hoofdprijs voor.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hij zal wel geld gekregen hebben..helaas.
ik heb niet gekeken daar spendeer ik mijn kostbare tijd niet aan. a.b.t.w het begroot me dat ik kijk en luistergeld betaal voor zulke programma's.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoeveel precies zal wel nooit bekend gemaakt worden, maar iedere euro is er één teveel, snap niet dat er uberhaupt mensen naar kijken, is toch zonde van je tijd??
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding