Als je ze zelf wilt bedenken dan moet je

Zelf cryptisch omschrijvingen bedenken.
Je moet dus leren om met een kronkel, dus crypisch te denken. Je moet ook heel breed denken,
niet alleen omschrijving, betekenis, enkevoud of meervoud, alle synoniemen en homoniemen bekijken, verkleinwoordjes etc.

Je weet blijkbaar wat cryptogrammen zijn.
Als je zelf cryptische omschrijvingen kan verzinnen,
kan de daar toch een cryptogram van maken?

[....of begrijp ik je vraag niet?]
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Rosaliet
9 jaar geleden
HLLOA

Andere antwoorden (1)

Op deze website kun je zelf een kruiswoord/cryptogram maken, je hoeft alleen maar een account aan te maken. http://www.onderwijsmaakjesamen.nl/kruiswoordpuzzel/

Toegevoegd na 2 minuten:
Toevoeging: Je hoeft dus alleen de vragen en antwoorden in te vullen, het programma maakt er een puzzel van. Maar