Hoe noem je het als je extreem reageert op films, en wat kan ertegen gedaan worden?

Ik heb een soort 'afwijking' dat ik heel erg emotioneel reageer op films, ik kan dan ook weinig films kijken. Bij kleine dingen kan ik echt super overstuur raken. Is hier een naam voor, en weet iemand een methode om dit te verminderen? Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Het kan zijn dat je hooggevoelig bent. Ik ben het ook. Het is niks schokkend hoor. Maar je reageert wat heftiger op bepaalde prikkels. Je hebt waarschijnlijk ook een goed inlevingsvermogen. Heb de test als bron meegestuurd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het zou hysterie kunnen zijn.