incomplete aankoop

gisteren bij de mediamarkt heb ik guitar hero world tour gekocht en ik zie thuis pas dat het de DVD versie is in plaats van de Xbox versie.
vanavond geruild geen probleem.
nu kom ik thuis met de Xbox versie en nu zie ik dat die dvd er niet in ziet.
het is zo'n grote doos met gitaar enzo waar ook de dvd in zou moeten zitten.
hoe kan ik hun nu bewijzen dat ie er niet inzit ?

btw geen idee in welke groep dit thuis hoort

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (5)

Ik zou er meteen weer heen gaan . en het gewoon uitleggen.
neem de doos helemaal weer even mee en ik denk dat de kans groot is dat je wel een dvd of een nieuwe krijgt
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
lijkt me een prima advies.
Ik heb dat ook ooit eens gehad bij mediamarkt maar dan met een soort weerklok kwam thuis zat niks in het doosje.
Ik heb hun opgebeld en die jongen aan de telefoon vroeg of er een grote oranje(???) sticker op de doos zat...Die zat er inderdaad op.
Hij zei ohw dat klopt dan dan zijn ze bij de kassa vergeten de inhoud erin te doen hadden ze op moeten letten.
Dus misschien is dit bij jou ook het geval???
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat is gewoon een kwestie van vertrouwen
gewoon teruggaan en uitleggen wat je probleem is
je hebt gewoon recht op die dvd dus ze zullen er echt niet moeilijk over doen om je een exemplaar te geven
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon terug gaan met de complete verpakking en de aankoopbon! even je verhaal doen, en mediamarkt zal het probleem oplossen! Zo niet, dan ff vermelden op hun website.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Denk dat je dit van de verkeerde kant benaderd, waarom zou de mediamarkt er bij voorbaat al vanuit gaat dat je hierover zou liegen?
De zaak gewoon uitleggen, wel even je aankoop meenemen en ik weet zeker dat jij zonder problemen je DVD krijgt.
Succes!