Waar gaat het liedje "The A Team" van Ed Sheeran over?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
2.9K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk eens op deze site
http://www.songmeanings.net/songs/view/3530822107858862704/ Ik heb het zelf ook al een keertje opgezocht, vroeg het me ook af. Maar er staan veel verschillende interpretaties op dus welke juist is weet ik ook niet zo goed ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
huh, dat was toch gewoon een antwoord? Het is naar de reacties verplaatst maar volgens mij geeft de site die ik gegeven heb toch echt het antwoord..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het leek mij gewoon een goed antwoord ja.. vreemd.
Amadea
12 jaar geleden
Als gevraagd wordt wat iets betekent, dan is het antwoord daarop dat het dit of dat inhoudt. Een verwijzing naar een site met de mededeling dat men het daar zelf kan opzoeken is geen antwoord geven. Dat is een reactie!

Het beste antwoord

Het gaat over een jong meisje dat verslaafd is en zichzelf verkoopt om drugs te kunnen betalen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het blijkt over een hoer te gaan. En die mevrouw was een bekende van degene die het liedje zingt.