Wat is de eerste komende talenten show voor TV waar je je voor in kan schrijven?

Iemand die ik ken is 7 en kan heel goed piano spelen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zal als ik heel eerlijk ben, dit kind nog niet mee laten doen aan een talentenjacht. Dit is om zeer veel redenen nadelig voor het kind. Je moet eerst weten of zijn of haar spel wel echt zo bijzonder is om in aanmerking te komen voor een talentenjacht. Ook schept het teleurstelling als hij of zij vroeg strand. Laat hem of haar zijn of haar spel ontwikkelen en geef het de tijd, en ga dan pas overwegen mee te doen aan een talentenjacht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben het eens met bovenstaande andwoord. 7 kaar is erg jong. Je geeft in de reactie aan dat hij een nummer goed kan spelen, speelt hij ook nog meer nummers foutloos? Het moet natuurlijk steeds een stapje hoger. Persoonlijk denk ik dat hij zich beter nog kan ontwikkelen en als hij echt zo goed is rond een leeftijd van 14-17 mee te laten doen.

Antwoorden (1)

Maar jongens, dat is geen antwoord op de vraag!

Er is nu een seizoen van Holland's got talent bezig, dus het volgende seizoen duurt nog wel even. Meer talentenjachten (naast zingen) zijn er niet in nederland volgens mij. Volgend jaar ergens om en nabij maart zal het wel weer beginnen.