Hoe kom ik in contact met mooie vrouwen?

Ik zie ze op tv en in de blaadjes, maar waar zijn ze in het echt?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
3.9K
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
als jij het bent op de foto weet je toch dat mooi zijn alleen niet helpt? Mooie man...en toch nog op zoek...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ik ben niet opzoek naar een vriendin. ik heb een hele lieve vriendin.... die ik heel mooi vind en wat andere daar van vinden maakt mij niet uit. vond het gewoon een leuke vraag
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
O.

Antwoorden (23)

Simpel: Gewoon miljonair worden. Geld schijnt wonderen te doen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Op straat? In de winkel? Op een feestje? In het café? Vriendinnen van vriendinnen van vrienden?
Zomaar een paar ideën.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Probeer hyves!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Das een goeie. Ik ken nog wel een dame waarvan ik weet dat ze niet zo kieskeurig is: http://sophiemartens1988.hyves.nl/
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zou ze leuk vinden.. haar hyves op de site.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hahaha..
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Vindt ze zeker leuk. Ze vindt het leuk als ze veel (vooral mannelijke) vrienden heeft. Ik ken een aantal mensen die haar Hyves-vriend zijn namelijk.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik weet dat dus omdat ik er veel verhalen over gehoord heb via kennissen die haar als vriend hebben op Hyves. En als ze zoals ze beweert in 1988 geboren is, dan zou ze 20 of 21 moeten zijn. :)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
@KBelg, volgens haar hyves-informatie is ze toch al 20
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Erg nutteloze opmerkingen, maar toch: die jurk heb ik ook aan op mijn hyvesfoto!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
sjonge wat een leuke (geile) meid (sle*)
de schoonheid zit ingebouwd... van buiten is het illusie en de schoonheid zit verpakt...
Ga niet op de verpakking af, die is heel snel gerimpeld en oud, maar de schoonheid van binnen wordt alleen maar mooier in de tijd...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
mmmm.... dank je schat...
Ha, die Yveske;

Veel vragen en/of antwoorden hier op goeievraag.nl; kijk maar eens naar sommige avatars, het zwermt hier van de beauties!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Allereerst zou ik beginnen met deze vraag niet op GV te stellen....
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Gelijk heb je .
wordt fotograaf,geluidsman of cameraman!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je bent op zoek naar vrouwen en je zet een plaatje van een man neer? Of ben je dat zelf? :P Dan hoef je alleen die foto neer te zetten en dan komen ze vanzelf wel.

Maar nee vergeet niet dat de vrouwen in blaadjes en tv tonnen make-up op hebben en er uren aan gewerkt wordt. Misschien dat als je dat zelfde mooie meisje op tv op straat tegenkomt dat je haar helemaal niet zo mooi meer vind.

Maar los daarvan zie ik genoeg mooie meisjes op straat, in cafes, tijdens uitgaan, in de trein, via hyves. Dus of gewoon beter zoeken of wat minder kieskeurig worden.

Toegevoegd op 28-04-2009 11:44:55
Want uiteindelijk is het innerlijk wat echt telt!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
je kunt beter een lieve, leuke en liefdevolle vrouw zoeken dan een mooie... dat mooie zou wel eens kunnen verdwijnen...

bovendien.. als je een vrouw vindt en je bent verliefd op haar en je houdt van haar, is ze meteen de mooiste die je ooit hebt ontmoet....

veel plezier!!!

Toegevoegd op 28-04-2009 11:57:35
kijk hier trouwens maar even naar...

Toegevoegd op 28-04-2009 11:58:43
sorry het moest deze link zijn
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik denk dat je photoshop maar moet opstarten, aangezien de modellen van tegenwoordig nauwelijks meer "echt" zijn. Waar je naar kijkt zijn de brushes van photoshop, en lijkt totaal niet meer op de werkelijkheid.

http://images.starlounge.com/slideshows-2/pamela43.jpg

Lekker ding man! (not) Met computers kun je veel doen, dus ik denk dat je een relatie met je computer moet aangaan, voor zo'n 'perfecte' vrouw.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ga uit, probeer veel tenten, discotheken en vooral clubs. Dan weet je al gauw waar mooie dames komen, zorg dat jij er ook komt en 1+1=1..
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De schoonheid van de dames in de blaadjes en op de tv is een geromantiseerde schoonheid.
Deze dames worden besproken omdat ze voor een grote groep mensen bekend zijn.
Dit nog los van het feit dat visagie ook wonderen verricht
Kijk maar naar de programma's als Idols en X-factor waar doodgewone jongens en meisjes in no time een schare verliefde aanhang hebben.

Ik persoonlijk zie als ik door een willekeurig winkelcentrum loop al honderden mooie vrouwen die als ze wat gehyped zouden worden niet onder doen voor de grootste tv "ster".

Als antwoord op je vraag: kijk goed om je heen en stap er op af.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Datingsite's, Online moddelenbureau's. Je weet wel google. Zoek : Mooie vrouwen. Klaar is kees. ; )

Veel suc6
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ach gut wat zielig! Maareh, je kunt er wel een mooie foto van jezelf bij zetten, maar in tegenstelling tot mannen vallen vrouwen nou eenmaal op andere dingen. Naast persoonlijkheid (en vooral niet laten merken dat je op zoek bent naar een vrouw die alleen maar mooi is) zul je rijk of machtig moeten worden.. liefst allebei..
En anders kun je ook nog een vrouw uit het oostblok halen ofzo, want als nederlander ben je al gauw rijker dan mannen van daar..
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
hihi Gelijk heb je. Zielig om dat op GV te gaan vragen. Lijkt het zo of is het zo dat sommige mensen denken dat ze zonder partner niets zijn?
Mooi is een subjectief begrip. De 'mooie' dames in de bladen zijn geperfectioneerde beelden van gewone vrouwen. Het mooie zit hem dan in een perfecte huid, goeie make-up en de juiste manier van (wel of niet) in de camera kijken.
Wat mij op tv altijd opvalt is dat juist de vrouwen (en mannen, waar ik meer naar kijk) mooier worden naarmate ze meer uitstraling hebben. Uiteindelijk is die uitstraling de schoonheid die van binnen zit en naar buiten komt (uit straalt dus).
Waarom wil je trouwens in contact komen met 'mooie' vrouwen en niet met een vrouw die goed bij jou past en jou accepteert zoals je bent, zodat je met haar de rest van je leven kunt doorbrengen?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
HIER HIER HIER ..............:-)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ligt er natuurlijk aan wat je mooi vindt. Als je gewoon de wijde wereld in stapt kom je ze vanzelf tegen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Gewoon verliefd worden. Of zelf een leuke, aardige en respectvolle en mooie man worden. Dan komen ze vanzelf naar je toe of in elk geval eerder.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hangt er een beetje vanaf wat voor blaadjes en films je bekijkt. Als je veel naar Amerikaanse shows en films kijkt zou ik Hollywood of New York proberen. Als je mode blaadjes leest zou ik Parijs, Barcelona of New York proberen. Als je al jaar en dag prono fanaat bent dan moet je zeker naar Duitsland.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ten eerste: zoek niet.
ten tweede: stap eens op een leuke meid af (cafe, straat, supermarkten,) en stel jezelf gewoonweg eens voor zoals je bent. zeg: hallo, strek je hand en zeg je naam.
maak een praatje over hetgeen wat ze in de hand heb of aan hebt. maar hou het oppervlakkig.
niet zoeken, maar kijken.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Die zijn er niet, het zijn een stelletje opmaak poppen.
Als je ze een klap op hun reet geeft staan ze t/m hun enkels in de poeder.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een simpel antwoord: Schoonheid zit van binnen ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt alleen in contact komen met vrouwen van je eigen niveau qua uiterlijk en intelligentie. Daar waar jij op de sociale, maatschappelijke, genetische ladder staat minus de index man-vrouw verhouding( Er worden veel meer jongetjes geboren dan meisjes.)
Een vrouw gaat voor het meest hoog haalbare, het liefst een knappe man met geld. Als ze zelf niet zo knap is kan ze minder eisen stellen aan een man.
Een vrouw wil altijd tegen een man opkijken, letterlijk en figuurlijk. Als je een mooie vrouw wilt moet je zelf ook mooi zijn, en als je niet aantrekkelijk bent zul je veel geld moeten hebben om indruk te maken op mooie vrouwen.