Justin bieber is in europa weet iemand of hij ook naar nederland gaat komen?

Hij is de komende paar dagen in europa en weet iemand of hij ook naar ons kleine kikkerlandje komt? Misscien naar Amsterdam?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Hij is al in Nederland geweest. Hij was in de PC Hooftstraat in Amsterdam.
Ik zal zo nog even een link opzoeken voor je.

Toegevoegd na 1 minuut:
http://www.youtube.com/watch?v=9LKAhuJK2P4&feature=youtube_gdata_player

Toegevoegd na 3 minuten:
In de beschrijving van het filmpje staan nog een aantal links
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee dat kun je wel zeggen ja want ik ben een hater
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vind zijn muziek gewoon niet leuk en daarom ben ik meer een hater.
Ik heb liever echte muziek, en niet dit soort inhoudloze playback
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee dat gedoe dat hij een soort messias is, misschien moet je daar over nadenken
Heb je hem een keer ontmoet? En ken je hem echt? Dat zijn namelijk ewn paar dingen die horen bij houden van iemand. Je houdt van zijn muziek, niet van hem.
En wat zielig toch, dat iemand die al een veel te makkelijk leven heeft, niet door iedereen aanboden wordt. Doodsvedreigingen dat hoort niet, maar over het algemeen is zijn leven toch net iets makkelijker dan dat van een normaal persoon. En NEE dat is geen jaloezie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
daan1995. Nou... makkelijker? Hij kan niet eens normaal naar buiten gaan. Een 17jarige wereldbekende jongen met 40 milljoen fans, die nog naar school gaat... Lijkt me niet bepaald "makkelijk". Ik ben trouwens zelf ook een belieber, omdat hij me laat geloven dat je alles kunt bereiken, als je het maar WILT. Dat is natuurlijk niet in alle gevallen zo, maar hij inspireert me. En hij playbackt niet ;) Hij is via Youtube ontdekt door Scooter, en daar zie je hem toch echt zingen? Of denk je soms dat hij bij elk interview waar ze hem een stukje vragen om te zingen, hij een cd recorder aangesloten heeft om vervolgens te gaan playbacken? Justin Bieber is een jongen met heel veel zelfvertrouwen, en ik vind dat dat respect verdient.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Trouwens, ooit het liedje Down To Earth gehoord? Over zijn ouders die gescheiden zijn? Dat lijkt me niet echt: "inhoudloze playback".
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee ik heb dat lied nooit gehoord. In dat geval zal het het eerste liedje zijn dat niet over meisjes gaat. De rest van zijn liedjes vind ik wel tamelijk inhoudloos.
Dat hij niet altijd over straat kan gaan zonder herkend te worden is inderdaad niet makkelijk. Dat was echter niet hetgene waar ik op doelde. Ik bedoelde dat hij niet raar moet opkijken van het feit dat hijnaast zoveel fans, ook zoveel mensen heeft die niet van zijn muziek houden. Dat heeft elke artiest. Ook jij en ik kunnen niet door iedereen aardig gevonden worden.
En natuurlijk playbackt hij niet altijd, maar er zijn ook filmpjes waarop duidelijk is te zien dat hij playbackt. En je moet niet denken dat ik iets heb tegen beliebers in het algemeen, maar wel tegen beliebers die van hem houden om zijn muziek. Vaak is dat alleen wel zo en daardoor ontstaat een soort van stereotypering. Geinspireerd worden is nooit verkeerd. Ieder zijn eigen voorbeelden en ieder zijn eogen muzieksmaak.
Dat was gefaked, op zijn Twitter Twitterde hij dat hij in Belfast was..

(Rond de tijd dat hij in Amsterdam werd gesignaleerd)

Of hij naar Amsterdam komt?

Ik denk het niet, hij is pas geweest, dus nog een tijdje wachten ;)