Kijk naar 50cent heeft met elke rapper ruzie , en veel mensen mogen hem niet , hoe is hij zo groot geworden ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
pindakaas en brinta...

Het beste antwoord

hij had een hit (in da club) een nogal heftig levensverhaa,l iets van 7 of 8 x neergeschoten. en ging daarna in zee met dr.dre en eminem. die gasten waren al beroemd kennen de wereld hebben zo hun connecties etc.
dan gaat het wel hard op een gegeven moment.

Toegevoegd na 4 minuten:
en hij komt uit New York. daar heb je wel meerdere goeie rappers die toch wel wat beter zijn maar minder fame hebben. daardoor kan haat en jaloezie ontstaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Hij heeft gewoon albums gemaakt die goed verkocht werden, omdat zijn muziek vele mensen aansprak.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
is niet voor niets dat zijn muziek heet gangsta-rap
daar moet ie van hebben anders zou ie geen een liedje kunnen maken, verder is 50cent wel te onderscheiden van veel andere al is het alleen om zijn klank\accent.
50cent is ook bekend om zijn image meer dan om zijn diepgaande lyrics..dus hij is populaire en dat verkoopt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Door de mensen die toch zijn plaatjes kopen. Heel simpel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het maken van muziek en het maken van clips zegt niets over hoe iemand irl is. Het spreekt blijkbaar veel mensen (met name jongeren natuurlijk) aan. Zijn promotie-campagne is dus goed geweest en heeft hem beroemd gemaakt. Een ster kan ook weer snel dalen als er discussie ontstaat over hoe een beroemdheid zich privé gedraagt.