Daar zijn nog geen details over bekend.

"TOUR ROLLING STONES 2011

Rolling Stones Tour 2011 gaat hoogst waarschijnlijk plaatsvinden. De geruchten zijn meer dan alleen geruchten nu. Het is vrij duidelijk dat de The Rolling Stones het stof van de podia afveegt en in 2011 de weg weer op gaan om hun 50ste verjaardag te vieren. Als de data worden vrijgegeven kunt u hier uw kaarten kopen. Houd daarom deze website goed in de gaten! Op het moment zijn er geen kaarten voor de Rolling Stones beschikbaar."

http://www.artiestennieuws.nl/3067/rolling-stones-tour-2011-nederland