Hoe kan ik aan BankGiro Weekend Miljonairs meespelen?

Ik bedoel dan aan het tv programma en niet de app. Ik heb gegoogled maar kan ‘t nergens vinden.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
10.1K
ronron1212
3 jaar geleden
Door in de studio te komen en dan te winnen van meerdere mensen met het snelst de vragen te beantwoorden. Dab mag je meespelen. Kans is dus klein.
Antoni
3 jaar geleden
Het programma heet nu, in 2021, BankGiro Miljonairs. Je moet in ieder geval meespelen met de BankGiro Loterij.

Antwoorden (1)

Dan moet je eerst een studioplek winnen in de BankGiro Loterij. Die kans is uiterst klein nu er maar 40 mensen in de studio zitten.
De studioplaatsen worden verloot tussen de deelnemers aan deze loterij.
Toegevoegd op 20 februari 2021 21:29: tekst
3 jaar geleden
ronron1212
3 jaar geleden
Daarna nog eens eerst een spel spelen om bij Robert te komen en die kans is ook klein @Computoon. 40 mensen per keer en dan maar 2 of 3 mensen die tegenover Robert zitten. De week daarop weer 40 andere.
Computoon
3 jaar geleden
Uiterst klein. Volgens info op internet speelden er In 2019 bij de BankGiro 685.099 deelnemers mee per trekking. Dat is dus een kleine 0,006% kans op een studioplaats. En een nog veel kleinere kans om als kandidaat mee te spelen. Maar je kunt het ook anders bekijken. De kams om door de bliksem getroffen te worden is 1 op 2 miljoen, dus 100 keer kleiner. (0,00005%)