Is attractiepark Slagharen leuk voor volwassenen?

Normaal gesproken ga ik met vrienden (allemaal rond de 25) naar Walibi of de Efteling. Ik heb echter nu kaartjes voor Slagharen gewonnen. In mijn herinnering was dat altijd echt iets voor kinderen, maar er is in de tussentijd veel veranderd, dus ik vroeg me af of het nu wel geschikt is om met een groep 25-jarigen heen te gaan.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
8K
dudemeister
7 jaar geleden
voor volwassen niet echt maar als je de kaartjes toch gewonnen hebt for all times sake
- go for it
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Misschien hndig voor als je een volgende keer kaartjes wint; Als je je lengte invult bij https://PretparkVergelijker.nl/ dan kun je zien of Slagharen iets voor je/jullie is!

Antwoorden (1)

Ten eerste is het als je met een groep ergens heengaat natuurlijk altijd leuk - en Slagharen misschien ook wel een beetje vanwege het jeugdsentiment (vooral als je je de tijd dat er echt pony's door het park liepen nog kan herinneren)- maar er zijn zeker ook genoeg attracties te vinden die absoluut niet geschikt zijn voor jonge kinderen. Zelf ben ik er alleen als ouder met kinderen geweest, maar wel tot pakweg hun achttiende. Nog steeds leuk. En vergeleken met de andere pretparken heel betaalbaar en wat rustiger (minder wachttijd) , vooral als je een weekendje of midweek buiten het seizoen kunt gaan.

De vraag is of je spektakel wilt, of gewoon plezierig vermaak. De DOELGROEP van Slagharen is natuurlijk nadrukkelijk kinderen, maar met grote kinderen / jongvolwassenen / volwassenen kun je je er zeker ook vermaken.

Hoe dat is met een groep 25-jarigen kan ik zo niet zeggen ; de laatste keer dat ik met een groep van rond die leeftijd op stap ben geweest, liepen we alle drie met een dikke buik achter de buggy , en waren we de "pretparkfase" al een beetje voorbij. Ik weet niet goed of je "kinderloze" 25-jarigen met volwassenen of met pubers moet vergelijken. Maar het is ee necht familiepark, dus uiteindelijk wel voor elk wat wils.

Ik kan je overigens WEL aanraden een dag uit te zoeken dat er gewoon school is en geen vakantie , want zonder overvloed aan kleine kinderen is het stiekem wél leuker ;-)