Hoe kom ik aan extra dopjes voor in-ear-koptelefoon "beats by dr. dre"?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Hou vakantieveilingen in de gaten, daar stonden ze gisteren nog onder producten, of dat vandaag weer het geval is?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
https://www.vakantieveilingen.nl/producten/elektronica/beats-by-dre_android.html
Hou wel rekening met de verzendkosten van 5,95 en de kosten van vakantieveilingen 5,00 die bovenop je bod komen mocht je deze veiling "winnen".
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik zoek geen complete in-ear-koptelefoon van beats by dr. dre, maar de siliconen oordopjes; ik ben er nl een kwijt en om nou daarom een nieuwe complete te kopen vind ik onnodig

Het beste antwoord

Op eBay kan je vaak goedkoop aan allerlei soorten dingen komen:
eBay.com
Typ maar in bij zoeken: Beats In Ear Silicone
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
besteld