hoe heet deze datingshow en op welke radiozender ?

Ik heb een tijd geleden alweer in de auto een keer naar een datingshow geluisterd van een Nederlandse radiozender. Er zat een meid in de studio die zichzelf dan presenteerd en er werden 3 jongens opgebeld die om de beurt proberen samen met die meid een soort van datinggesprek aan te gaan. Ze kregen hier iets van een minuut pp voor en de winnaar (die zij uitkiest aan de hand van wie het meeste indruk heeft gemaakt) mocht dan op kosten van de radio een date met haar.

Het was echt hilarisch en wou graag kijken of ik het nog een keer op kon zoeken.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik denk dat je de "Boerenliefdeshow" bedoelt, een format van Holland FM dat een jaar of twee geleden werd uitgezonden naar aanleiding van de film "Leve Boerenliefde".
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Helaas, bedankt voor de input maar die bedoel ik niet. Het ging om jonge mensen van 20-25 jaar en het was op een radio als slamfm of 538 ofzo.