hoe maak je een live playlist in youtube?

De bedoeling is om een Live Playlist te maken maken met een of meerdere personen.
Deze playlist word dan via livestream afgespeeld direct van youtube af.
Zodat ook mensen die later binnenvallen, direct mee kunnen luisteren van de lijst die al bezig is.
Op deze manier kan er een interactive speellijst gemaakt worden.
(Soort van wat men doet op radio dat je altijd kan luisteren en iedereen hoort hetzelfde liedje, maar er zijn dan wel 1 of 2 dj's aanwezig.)

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Hoi Ilo,

Ik denk dat plug.dj hiervoor een goede optie is. Hierbij kun jij met je vrienden per keer een nummer opzetten als ''DJ''. Je kunt hierbij nummer van zowel Youtube als Soundcloud toevoegen.

Voor het idee waardoor je echt meer een playlist krijgt is de Soundrop app voor spotify misschien een goed idee. Hier voegt iedereen nummers toe en nummer die je van elkaar liked komen eerder in de playlist te staan.

Heel veel succes!
Gr. T