Ik zoek cd's met vrolijke, ritmische, relax muziek. Wie heeft voor mij een tip? (zie voorkeur in extra uitleg)

b.v., M.Bublé, Matt Dusk, L. Lois,W. Hamel ,C.Emerald, Melody Gardot, deze hebben hele fijne tracks voor achtergrondmuziek wanneer je visite hebt. Niet storend tijdens gesprekken, maar heerlijk om 'zacht' te horen op de achtergrond.
Wie wil mij meer tips geven?Ik zoek al op verschillende sites. oa. Bol +YouTube!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (6)

Norah Jones, Jamie Lidell, Snowpatrol, Damien Rice?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank voor je snelle antwoord Lijn.Ik ga even op onderzoek naar jouw tips.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jamie Lidell kende ik nog niet . De anderen wel. Leuke muziek Lijn! Dank je. Heb je nog meer tips? Jij hebt wel mijn smaak wat muziek betreft.
Norah Jones inderdaad, Katie Melua!!
Adele, Juan Luis Guerra, Ilse de Lange,
Jamie Cullum.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
John Mayer, Jack Johnson, Alain Clark
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De nieuwste CD van Guy Sweens - The Legends of Ganesha.
Fragmenten zijn te beluisteren op:
http://www.guysweens.com/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Salsa muziek misschien?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lijkt me ook wel leuk KirstenB. Wellicht heb je een 'link' voor mij ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat je beter naar de platenwinkel kan gaan en daar een verzamel cd kan kopen met salsa/ zomer hits.
Adele, Jack johnson, colbie caillet, alicia keys, alain clark.
Maar ook het nummer 'put your records on' of 'stars' van Corinne Bailey Rae. Of 'catch me' van demi lovato of 'cannot change the weater' van pam feather.
(sorry als ik sommige namen verkeerd heb gespeld..)
Ik hoop dat je hier wat aan hebt.