Ik zoek cd's met vrolijke, ritmische, relax muziek. Wie heeft voor mij een tip? (zie voorkeur in extra uitleg)

b.v., M.Bublé, Matt Dusk, L. Lois,W. Hamel ,C.Emerald, Melody Gardot, deze hebben hele fijne tracks voor achtergrondmuziek wanneer je visite hebt. Niet storend tijdens gesprekken, maar heerlijk om 'zacht' te horen op de achtergrond.
Wie wil mij meer tips geven?Ik zoek al op verschillende sites. oa. Bol +YouTube!

Weet jij het antwoord?

/2500

Norah Jones, Jamie Lidell, Snowpatrol, Damien Rice?

Norah Jones inderdaad, Katie Melua!! Adele, Juan Luis Guerra, Ilse de Lange, Jamie Cullum.

John Mayer, Jack Johnson, Alain Clark

De nieuwste CD van Guy Sweens - The Legends of Ganesha. Fragmenten zijn te beluisteren op: http://www.guysweens.com/

Salsa muziek misschien?

Adele, Jack johnson, colbie caillet, alicia keys, alain clark. Maar ook het nummer 'put your records on' of 'stars' van Corinne Bailey Rae. Of 'catch me' van demi lovato of 'cannot change the weater' van pam feather. (sorry als ik sommige namen verkeerd heb gespeld..) Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100