Als er genoeg boeken,die jij hebt geschreven verkocht worden wel. Als je bekend wordt als schrijver/schrijfster wordt er ook vaak aan je gevraagd om lezingen te geven o.i.d. en daar kun je dan ook weer geld voor vragen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

ja.
ik had een vriendin, haar ouders waren schrijver
zij zelf schreef ook. boeken schrijven is een echt beroep.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je kunt er in ieder geval veel mee verdienen.
J.K. rowling bijvoorbeeld.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als echt goed kunt schrijven zou je er inderdaad je beroep van kunnen maken en zelfs een goede boterham aan kunnen overhouden.
1 bestseller en je hebt er nog beleg op ook
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dit is een echt beroep, waar je ook fulltime mee bezig kunt zijn. Schrijven kost vaak veel tijd, alhoewel dit afhankelijk is van het soort boeken wat je schrijft. Hoeveel je verdient hangt af van de prijs van een boek en van het aantal verkochte exemplaren. De meeste schrijvers worden niet rijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
J.K. Rowling kan er van leven, zei het nipt. dus ik zou denken van wel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja. Permanente educatie (PE) heeft tot doel de voor de adequate beroepsuitoefening benodigde deskundigheid op peil te houden.

Actieve bijdragen aan het vakgebied: in deze categorie vallen alle activiteiten inzake lesgeven, commissiewerk, schrijven van boeken en artikelen etc.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja. En dat beroep heet: 'schrijver'.
Enkele voorbeelden van schrijvers: Arthur Japin, Harry Mulisch, Anna Enquist, Conny Braam.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja maar het is geen beroep met toekomst

de jeugd houdt niet van boeken lezen,en leest alles op internet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, denk maar aan Harry Mulisch.