Moet je betalen voor de geffense plassen?

Hallo, ik had een vraag. Moet je betalen voor de geffense plassen in Oss? daar ga ik morgen nl heen. Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

Jazeker, van 15 mei tot 15 september moet je entree betalen. Hierbij een telefoonnummer en een e-mail adres, dan kun je het vragen hoeveel het kost, want dat kan ik nergens terug vinden.

De Geffense Plas

Gielekespad 10
5343 XN Oss
Tel: 073-5324066
Op maandagen gesloten
E-mail: info@geffenseplas.nl
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Vroeger 2 euro dus zal nog wel zo iets zijn aan de overkant van het restaurant is het wel gratis