Ik zit nu op nl 2 de lange leesnacht te kijken, zou iedereen het hele boek hebben ingesproken?

Of alleen hun uitgezonden gedeeltes?

Toegevoegd na 21 minuten:
Is dit live? iemand maakte net een fout.

13 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Dat het niet live was kon je zelf al zien: elke keer als je een raam in beeld zag was het dag, en dat was het vannacht niet ;-)
Ik ga er vanuit dat mensen allemaal een deel hebben voorgelezen, en de lezers na Anne-Wil Blankers waren bewoners en medewerkers van verzorgingshuizen ('bejaardenhuizen').
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Waarschijnlijk alleen de uitgezonden gedeelten. Het heeft weinig zin om een heel boek voor te lezen als er maar een klein gedeelte van wordt uitgezonden. Dit is, zoals met alles, een centenkwestie. Men probeert het wel zo mooi mogelijk in elkaar te laten overlopen, dus enkele zinnen zijn natuurlijk wel dubbel voorgelezen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze lezen het boek "Uit de grote zaal" voor van Jacoba van Velde.

Anne Wil Blankers is begonnen met het eerste stuk, daarna nemen anderen het telkens over.

Ze hebben dus niet het hele boek ingesproken, maar gedeeltes.

Toegevoegd na 17 minuten:
"Is dit live? iemand maakte net een fout."

Nee, het wordt voorgelezen door bewoners van diverse verzorgingstehuizen. Dit voor de campagne Nederland Leest. Het gaat er niet om de kwaliteit, maar om het lezen te promoten.