Wanneer begint seizoen 2 van Game of thrones nou? het is al veranderd van zender en er was een datum maar het duurt wel erg lang.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Ik denk dat je seizoen 4 bedoeld.
Ze zijn nog steeds aan het filmen voor seizoen 4 en dus is de premiere-datum nog niet bekend. Wat ze wel weten is dat het in het eerste half jaar van 2014 zal zijn.
Nog even geduld hebben dus.

Toegevoegd na 4 minuten:
Zal uitgezonden worden op HBO.

Toegevoegd na 36 minuten:
Ik kreeg zowaar een reactie van RTL op mijn vraag waarom serie 2 van GOT niet uitgezonden werd.

Geachte kijker,

Hartelijk dank voor uw mail.

Er is even sprake van geweest dat ‘Game of Thrones’ eind juni zou worden uitgezonden, maar dit was niet definitief en is ook nooit richting de gidsen gecommuniceerd. Op dit moment is het nog niet duidelijk wanneer ‘Game of Thrones’ wel te zien is bij RTL 5. Als er een uitzenddatum is, besteden we daar uiteraard ruim aandacht aan.

Met vriendelijke groet,
Publieksservice
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

30 maart 2014 begint het volgende seizoen in de vs. Meestal zenden ze het in nl een dag of 3 later uit. Begin april dus
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Mocht je echt seizoen 2 bedoelen, deze is op Nederland voor zover ik weet nog niet uitgezonden. Je kunt het wel gratis streamen via deze site: http://stream-tv.me/watch-game-of-thrones-online-2/
Dat is gewoon legaal om te kijken in Nederland. Er zit alleen geen Nederlandse ondertiteling bij.