opzoek naar goede muziek!

Ik ben opzoek naar goede muziek. Aangezien iedereen een andere smaak heeft probeer ik hier men smaak uit te leggen. Heel veel lage tonen, bas e.d. hoog treble kwaliteit.

Kortom opzoek naar muziek dat in 'underground tunnels' wordt afgespeeld tijdens ontzettend grote feesten.

Verglijkbaar materiaal als Faithless en/of Fluke

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (7)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mis beetje de bass.. Maare voor de rest helemaal top :)!
Ken je toevallig nog iets, ik ben opzoek naar goede artiesten en of albums :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoek is op "Fatboy slim", "Leftfield" , "prodigy" en aanverwanten. En els je in youtube zoekt met het woordje "bass" krijg je ook grappige resultaten.
http://www.youtube.com/watch?v=QZOWKB8AnQI
Misschien dat je dit iets vindt:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zelf snap de uitleg van thomaswerf niet helemaal, maar als ik de uitleg probber te snappen dan lijkt DeWolff daar toch niet op?
En als jij dat kent, weet je waar je goede muziekkwaliteit DeWolff kan vinden wat niet live is? Op youtube kan ik dat niet vinden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon op mijn cd speler.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer Justice... (misschien ken je ze al.. maar toch)
Erg dikke bass synth, dat zowiezo....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Enter Shikari vind ik fijn, is een soort rock/metal met dance erdoorheen.
Zoek dan vooral op het nummer: THE jester!