Er is en lied en daar in zingen ze zo van ooooh oh ooh oh oh en dan for took your home and... weet iemand welk leid dit is?

Toegevoegd na 2 uur:
Op 4:07 kunt ge da lied horen in deze video

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Muziek
10.6K

Het beste antwoord

Dat is "Wild ones" van Flo Rida met Sia.
Amadea
6 jaar geleden
Antoni
6 jaar geleden
De tekst in de vraag vermeld is niet correct, klopt dat?
Amadea
6 jaar geleden
Ja hoor, dit is zeker weten het juiste lied. De tekst is niet heel goed te verstaan. Ik maak er ook zoiets van als 'I took your home and be your home run'. Wat ze in werkelijkheid zingt is: If I took you home, it'd be a home run.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Omfg thanks ge red hier gwn mijn leven mee