Welk spaanse liedje heeft de clip waar de zanger op een gitaar speelt waar golven vanaf komen en iedereen die die golven aanraakt begint te dansen?

Ik hoorde laatst met Spaanse les een liedje maar ik kan niet meer op de naam komen.
De clip ging als volgt. Er was een man (de zanger) die gitaar gaat spelen. Er komen een soort golven van de gitaar af en iedereen die door die golven geraakt wordt, gaat dansen maar dan een beweging de hele tijd opnieuw, als een soort vastlopende band. Wie weet wat ik bedoel??

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Muziek
2K

Antwoorden (1)

Dat is "La Camisa Negra" van Juanes.
Amadea