Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wanneer is iets echte goeie humor?

Ik heb vaak zwaar in een deuk gelegen met Monty Phyton en Mr Bean. Ook Urbanus kon er wat van. Tegenwoordig vind ik draadstaal ook erg grappig. Weet jij nog leuke humor om mee te lachen?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (13)

Yes (Prime) Minister. Heerlijk.

Heb begrepen overigens dat de Nederlandse variant binnenkort het kijkbuislicht zal zien.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Draadstaal is inderdaad zeer grappig.
Een serie als little brittian vind ik ook hilarisch.
Tijdens de comedy night op veronica kom ik ook wel eens goede stand-upcomedian tegen. Verder vind ik chris rock en (de eerste shows van) eddy murphy goed.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nagenoeg het hele repertoire van John Cleese!
Briljante man.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De Britse serie Two Pints of Lager and a Packet of Crisps vind ik helemaal geweldig. Datzelfde geldt voor Little Brittain en Mr. Been. Ook Borat en Ali G laten mij op de grond rollen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Doe mij maar een portie Rembo & Rembo of Buurman & Buurman. Schitterend simpel en treffend.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
French and Saunders, AbFab en The vickar of Dibley. Alledrie uit het fantastische brein van Dawn French en Jennifer Saunders...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Freek de Jonge en Andre van Duin. Een wereld van verschil, wel heel leuk. Urbanus inderdaad ook.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ha, die Chx;

Veel tophumor is al genoemd. Wat mij betreft mogen Jiskefet en Van Kooten & De Bie er ook nog wel bij.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Lees de boeken van P.G. Woodhouse maar eens, je komt niet meer bij echt waar geweldige humor
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ER waren eens een amerikaan een nederlander en een belg.
de nederlander de belg en de amerikaan zaten in de gevangenis.
de bewaker kwam langs en vroeg de amerikaan:``hoe hoog kan jij springen?``zei de amerikaan:``1 meter``. zei de bewaker:goed zo jij krijgt van mij 1 broodje. liep de bewaker naar de nederlander en vroeg:``hoe hoog kan jij springen?``zei de nederlander:``2 meter``.zei de bewaker:``goed zo, nu krijg jij van mij 2 broodjes.
toen dacht de belg:als ik nou 5 meter zeg dan krijg ik mischien wel 5 broodjes. toen kwam de bewaker bij de belg en vroeg hem van:``hoe hoog kan jij springen?``zei de belg:`` 5 meter hoog!!!
toen zei de bewaker:``SCHIET HEM DOOD WANT HIJ KAN OVER DE MUUR SPRINGEN!!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ik vind humor meestal pas echt leuk als ik (er uiteraard om moet lachen en als) ik het zelf niet had kunnen verzinnen. Sommige humor is zooooo voordehandliggend dat het mijn lach niet waard is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nou ik moet met jou meegaan qua Draadstaal. Maar verder kijk ik weinig televisie en op de radio is weinig te lachen.
Het enige wat ik op televisie wel kijk is "Two and a half men" & "According to Jïm".
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
http://www.youtube.com/watch?v=MdPOfUSAmT8&feature=PlayList&p=C7951C71D2E3F055&index=0&playnext=1
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding