Wanneer is iets echte goeie humor?

Ik heb vaak zwaar in een deuk gelegen met Monty Phyton en Mr Bean. Ook Urbanus kon er wat van. Tegenwoordig vind ik draadstaal ook erg grappig. Weet jij nog leuke humor om mee te lachen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Yes (Prime) Minister. Heerlijk. Heb begrepen overigens dat de Nederlandse variant binnenkort het kijkbuislicht zal zien.

Draadstaal is inderdaad zeer grappig. Een serie als little brittian vind ik ook hilarisch. Tijdens de comedy night op veronica kom ik ook wel eens goede stand-upcomedian tegen. Verder vind ik chris rock en (de eerste shows van) eddy murphy goed.

Nagenoeg het hele repertoire van John Cleese! Briljante man.

De Britse serie Two Pints of Lager and a Packet of Crisps vind ik helemaal geweldig. Datzelfde geldt voor Little Brittain en Mr. Been. Ook Borat en Ali G laten mij op de grond rollen.

Doe mij maar een portie Rembo & Rembo of Buurman & Buurman. Schitterend simpel en treffend.

French and Saunders, AbFab en The vickar of Dibley. Alledrie uit het fantastische brein van Dawn French en Jennifer Saunders...

Freek de Jonge en Andre van Duin. Een wereld van verschil, wel heel leuk. Urbanus inderdaad ook.

Ha, die Chx; Veel tophumor is al genoemd. Wat mij betreft mogen Jiskefet en Van Kooten & De Bie er ook nog wel bij.

Lees de boeken van P.G. Woodhouse maar eens, je komt niet meer bij echt waar geweldige humor

ER waren eens een amerikaan een nederlander en een belg. de nederlander de belg en de amerikaan zaten in de gevangenis. de bewaker kwam langs en vroeg de amerikaan:``hoe hoog kan jij springen?``zei de amerikaan:``1 meter``. zei de bewaker:goed zo jij krijgt van mij 1 broodje. liep de bewaker naar de nederlander en vroeg:``hoe hoog kan jij springen?``zei de nederlander:``2 meter``.zei de bewaker:``goed zo, nu krijg jij van mij 2 broodjes. toen dacht de belg:als ik nou 5 meter zeg dan krijg ik mischien wel 5 broodjes. toen kwam de bewaker bij de belg en vroeg hem van:``hoe hoog kan jij springen?``zei de belg:`` 5 meter hoog!!! toen zei de bewaker:``SCHIET HEM DOOD WANT HIJ KAN OVER DE MUUR SPRINGEN!!!

Bronnen:
moppenhoek.nl

ik vind humor meestal pas echt leuk als ik (er uiteraard om moet lachen en als) ik het zelf niet had kunnen verzinnen. Sommige humor is zooooo voordehandliggend dat het mijn lach niet waard is.

Nou ik moet met jou meegaan qua Draadstaal. Maar verder kijk ik weinig televisie en op de radio is weinig te lachen. Het enige wat ik op televisie wel kijk is "Two and a half men" & "According to Jïm".

http://www.youtube.com/watch?v=MdPOfUSAmT8&feature=PlayList&p=C7951C71D2E3F055&index=0&playnext=1

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100