Hoe doe je je bankpas toevoegen bij iTunes?

Hoi ik heb iTunes voor pc en als ik daar voor de eerste keer inlog moest ik mijn straat enzo invullen alleen en mijn bankpas nummer alleen.... mijn bankpas stond er niet bij er stond alleen: mastercard, visa, American express en click and buy maar ik heb geen van die 4 ik heb een ING pas met achter mijn hele rits met cijfers en letter onder betaalrekening staat er maestro en die staat er dan weer niet bij het land staat ingesteld op nederland btw.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Deze kan je niet toevoegen, alleen een creditcard of een prepaid creditcard. Laatstgenoemde kan je bijvoorbeeld kopen bij de Primera.