Ticketservice: het meest kans online, telefonisch of via verkooppunt?

Binnenkort komen via ticketmaster.nl kaarten beschikbaar voor een concert waar ik graag naar toe wil. Ik denk dat de toeloop groot zal zijn maar ik wil er wel heel graag naar toe. Op welke manier zou ik nu het meeste kans hebben op kaarten: door te bellen, door online te proberen te bestellen of door naar een voorverkooppunt van ticketmaster (free record shop) te gaan?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (2)

Telefonisch.

maar alledrie is geen overbodige luxe bij een populair concert!

Toegevoegd na 37 seconden:
Dus met je laptop en mobiel naar het verkooppunt toegaan!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bij verkoop punt gaan staan en dan onder tussen bellen waar je het eerst aan de beurt en bent