waar kan ik een replica zippo kopen?

Hoi

ik wil graag een Zippo kopen maar die vind ik wat te duur en toen dacht ik als er nou replica Zippo's zijn waar kan ik die dan kopen. Ik wil niet via het internet kopen maar gewoon in de winkel. Iemand een idee?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (2)

In de nachtwinkels bij mij in de buurt zijn er replica’s. Ga eens zoeken in een nachtwinkel . Misschien vind je er daar wel een
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
en wat bedoel je dan precies met nachtwinkels?
Ja hoor, die zijn er.

Zippo is een merk aansteker. Het meest bekende van Zippo zijn de benzineaanstekers. In de loop der jaren zijn die dingen in de volksmond Zippo gaan heten. Maar er vele andere merken aanstekers.

De meeste tabakszaken verkopen ook aanstekers. Als je daar vraagt naar een benzine-aansteker maar met een prijs tot dat wat jij er aan wil uitgeven dan kan men je vast wel verder helpen.

Uiteraard betaal je bij Zippo voor een deel voor het merk maar ook voor een bepaalde mate van kwaliteit. Bij goedkopere aanstekers heb je kans dat die bv eerder gaan lekken, de vuursteentjes van lagere kwaliteit zijn etc.