Via welke site kan ik nederlandse zenders/programma's live en online bekijken vanuit het buitenland?

kijktvonline.nl ken ik, deze site werkt alleen niet in het buitenland...

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (2)

Geen één, dit heeft met de auteursrechten te maken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat kan sowieso niet, want ik kon daarnet wel life naar De Wereld Draait Door kijken... maar één programma is ook een beetje sneu
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De auteursrechten liggen daar anders bij. Dus vandaar.
Voetbal kijken is o.a vanuit het buitenland ook niet mogelijk, en er zijn ook buitenlandse programma's op TV, waar de NPO afspraken mee heeft dat deze niet op Uitzending gemist komen te staan. Dus dat zijn de redenen dat je in het buitenland geen streaming hebt.
Dat moet je via VPN doen. Je kiest een server uit Nederland en dan gaat het prima.