Van wie is deze quotte: "zeg lelijke rotheks, wil jij een klap op je bek?"

Het is gebruikt in een show van een cabertier, maar welke weet ik niet meer. Ik wil ook graag de naam van de show weten.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

De show is 'Het Meisje met de Eierstokjes' van Herman Finkers, zoals catweazle0 in zijn/haar reactie al aangaf.

Deze schijnt in 2004 op DVD uitgekomen te zijn, maar ik kan nergens een exemplaar vinden. Wel is de voorstelling in boekvorm verkrijgbaar.
Wel is er een DVD-box met alle 9 voorstellingen (en dus ook 'Het Meisje met de Eierstokjes') te koop. (zie eerste bron)