Is er een site/programma waarmee je een stem namaakt die de tekst zegt die jij intypt (bijvoorbeeld een hele zware stem)?

Bij bijvoorbeeld ''The Drughouse Vol. 13'' is er in het begin een hele zware stem, is er een programma/site waarmee je die stem kan namaken (met je eigen tekst)

Toegevoegd na 8 minuten:
Vorige uitleg was een beetje vaag, maar ik bedoel dus een programma (gratis) waarmee je je stem kan vervormen en dan vooral in zware stemmen enz.

Alvast,

Bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
2.3K

Het beste antwoord

Hiervoor kun je audacity gebruiken, ik heb het zelf ook maar gebruik het niet vaak. Ik weet wel dat je de hoogtes van geluiden (dus ook je stem) kunt veranderen. Het is een gratis programma en niet heel ingewikkeld:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Mijn man (DJ) vind idt wel een fijne site om mee te werken, een van de beste tot nu toe gevonden.

Toegevoegd na 10 seconden:
(gratis dan he)

Toegevoegd na 1 minuut:
na je toevoeging:

Met audicity, kan je dan de opgeslagen tekst/geluidsfile bewerken naar hoger en lager, sneller, langzamer (ook gratis)