Hoe heet de jeugdserie vanergens de jaren 90 van Villa Achterwerk zie uitleg?

van Villa Achterwerk dat gaat over twee vriendinnen die bij elkaar logeren één van die meisjes heeft een buitenzwembad en daar moeten ze van die vader vaak oefenen maar dat meisje die daar logeert Volgens mij heeft daar geen zin in vind dat niet leuk en ze zijn blij dat het een dag heel veel regen dat ze niet hoeven één van die meisjes gaan 's nachts naar beneden om groente en avondeten te pakken en op straat in een prullenbak te gooien maar die ouders kwamen erachter de volgende dag toen was ze logeerpartij snel over .deze serie was dus ergens halverwege de jaren negentig

een jaar geleden
1.1K
mies1
een jaar geleden
nee die is het niet

Antwoorden (1)

Dat zou madelief wel eens kunnen zijn
een jaar geleden