Wanneer kan ik deze film kijken?

Ik ben de serie '24' al een tijdje aan het kijken. Ik ben nu klaar met seizoen 4. Mijn vraag is: Na welk seizoen kan ik de film van 24 kijken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een goeie film!
Btw je hoeft niet seizoen 6 te hebben bekeken om de film te kunnen zien.
Je begrijpt het verhaal wel wat beter.

Antwoorden (2)

Na het zesde seizoen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De film 24:redemption speelt zich af tussen seizoen 6 en 7, dus je moet eerst nog even 48 afleveringen kijken.
bamibal
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
over 48 uur dus :)
bamibal
12 jaar geleden
Als je de reclame overslaat, lukt het wel in 36 uur...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oh, oke.
Volgens mij ben ik een van de weinigen die nog nooit een 24-aflevering uitgezeten heeft.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een aflevering is idd maar 40 min ofzo.... gut wat heerlijk als je 24 nog nooit gezien hebt en dat nog kunt gaan kijken ;)