Waar ging Neil Sedaka naar toe in One way ticket to the blue?

Wat of waar is the blue?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (1)

The Blues is een gevoel van eenzaamheid en pijn.

Toegevoegd na 1 minuut:
Volgens de Engelse wikipedia: Depressie.

Toegevoegd na 56 minuten:
Zie afbeelding.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat is mij bekend maar het heet One waty ticket to the blue en niet blues
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
I'm feeling blue.
I've got the blues.
Wordt zelfde mee bedoeld.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Volgens diverse sites heet het one way ticket to the blues. Het is het eerst verschenen als b-kant van het nummer Oh, Carol.
Van wikipedia:
"Oh! Carol" delivered Sedaka his first domestic Top 10 hit, reaching No. 9 on the Hot 100 in 1959 and going to No. 1 on the Italian pop charts in 1960, giving Sedaka his first No. 1 ranking. In addition, the B-side, "One-Way Ticket To The Blues", reached #1 on the pop charts in Japan
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
http://www.45cat.com/45_image_link.php?imagelink=1C2202DE0EC9EC96