Ik ga naar het concert van Coldplay, weten jullie of de site VIAGOGO een goede site is om daar mijn kaartjes te kopen? plz answer!!!

Misschien heb je zelf kaartjes die je mij wil verkopen? Ik wil ongeloooflijk graag naar dat concert dus alsjeblieft, geef tips of antwoorden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (bij voorbaat dank!)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1K

Antwoorden (2)

Dark December and the rooftops I remember
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben er ook bij. Ik denk dat je ook even op marktplaats moet kijken. Sommige vragen er echt belachelijk veel voor, maar je moet gewoon even rondneuzen. ;)