Zijn er specifieke sites waar je (kinder)films/series op VHS nog kunt vinden/vooral kopen voor de zoon van mijn vriendin?

Hij is autistisch,zijn passie is nu oude VHS banden van 'Samson en Gert' en ook oude series die in mijn tijd op TV waren (Swiebertje, Peppi en Kokki etc) Zijn deze te vinden behalve op MP?

Toegevoegd na 1 uur:
Mensen, BEDANKT voor alle aanbiedingen. Hij wordt morgen zeer gelukkig!!!!!!!!!!!. Ik probeer iedereen een privebericht te sturen.

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik heb wat voor je gevonden. p://www.tweedehands.nl/film/vhs/kinderfilm/te-koop-kinderfilms-op-vhs-69576962.html Op deze site zijn ze tweedehands te krijgen.

Kijk eens op marktplaats. Waar je die films ook altijd vindt, is op rommelmarkten.

Ik heb thuis nog best veel oude VHS banden van Bassie & Adriaan. Als je daar wat aan hebt moet je me maar even een PB sturen.

Ik heb hier ook nog wel wat liggen, stuur maar een pb'tje.

Hier ook een zak vol. Bassie en Adriaan, Ernst en Bobbie, Pippi langkous etc. PB maar...

Lees nu je vraag pas,ga eens by een kringloop centrum kyken. Volop te koop en niet duur vanaf 50cent al! Heel veel succes!!!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100